Amerika - Reisverslag uit Belton, Verenigde Staten van Gerda bes - WaarBenJij.nu Amerika - Reisverslag uit Belton, Verenigde Staten van Gerda bes - WaarBenJij.nu

Amerika

Door: Dick,Anja,John en Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

20 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Belton

Goedemorgen. Het is nu Zaterdag 20 oktober 7.59 uur. We staan op een camping in Ventura. Prachtige KOA camping. De grootste tot nu toe. Je betaald hier ook wel even meer dan de andere KOA campings die we tot nu toe hebben gehad. Nadeel is wel dat we dicht langs de snelweg zitten. Het is weekend dus ook druk op de Camping. Voor het eerst heeft John zijn stem laten horen of het AUB iets rustiger kan omdat " we try to sleep". Bijzonder is dat er veel vuurtjes worden gestookt op de Campings. Je ziet op bijna alle campings een soort vuurkorf waar je flink wat houtblokken in kan verstoken. We verbazen ons hierover vanwege de bosbranden die hier af en toe best heftig zijn. Ondanks dat zijn ze gek van fikkie stoken. Enfin wij doen er niet aan mee, het slaat ook erg op je keel en ogen. Zoals ik schreef in het vorige verslag zijn we naar Hollywood geweest. We parkeerde onze beide Campers buiten het centrum en zijn vandaar op zoek gegaan naar " bruisend" Hollywood. Wat we ervan hadden gezien op TV waren de verwachtingen hoog, het viel tegen. De walk of Fame was aardig om te lopen....alleen is de omgeving vies, onrustig, zwervers en geen cellebs gezien. Veel souvenirs winkels, we overwogen nog even een Tatoeage te zetten. 3 A's Afrika,Australië en Amerika. We hebben dat toch maar niet gedaan. Even afwachten wat onze nieuwe bestemming wordt.