Amerika - Reisverslag uit Belton, Verenigde Staten van Gerda bes - WaarBenJij.nu Amerika - Reisverslag uit Belton, Verenigde Staten van Gerda bes - WaarBenJij.nu

Amerika

Door: Dick,Anja,John en Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

18 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Belton

Goedemorgen of Goede avond allemaal.
Wij hopen dat jullie onze reis verslagen met plezier lezen. Vandaag nemen we jullie weer even mee op onze reis. We zijn op weg gegaan naar Palm springs voordat we de camping zouden bereiken wilde we Yoshua Tree bezoeken. Onderweg hebben wij ons nog vereeuwigd door op een plakje onze namen en datum te zetten. We hadden geen dikke zwarte stift bij ons (stom vergeten). De zwarte nagellak van An deed heel goed dienst. Yoshua Tree is een park met de Yoshua Tree bomen, cactussen, yucca's en rotsen al met al een prachtig stuk ongerept natuur. Helaas kwamen wij bij de verkeerde kant binnen, vanwege slecht weer de dagen daarvoor was deze ingang afgesloten. Het was een prachtige zonovergoten dag, dus hebben we daar onze camper neergezet en heerlijk van de Zon genoten en lunch. Plan B ging in werking. Eerst maar naar de camping en de volgende dag naar de andere ingang van het Park. Boodschappen gedaan in Palm Springs bij de ALDI. Na een heerlijke Hollandse maaltijd gebakken aardappeltjes, sperziebonen en een worstje genoten we nog even van een stukje welness. Zwembad en een hot tube. Op tijd slapen, want de volgende dag vervolgde we onze reis richting Los Angeles. Eerst nog Yoshua Tree bezocht. Wederom een zonovergoten dag. Prachtig park. Divers in zijn aangezicht. Na een rit door het park vervolgde we onze reis. Op naar Los Angeles. Na een Camperrit met veel wind en druk verkeer zitten we nu op de Camping. Het wordt drukker om ons heen. Vanuit een rustige en weidse omgeving razen de auto's weer om ons heen. We proberen morgen een stukje Hollywood te pakken. De volgende camping die we zullen aan doen ligt aan Zee. Even de rust pakken en daarna langzaam omhoog.....omhoog naar onze eindbestemming San Francisco. Zover is het nog niet, we hebben nog 9 dagen. Jullie horen snel weer van ons. Groetjes.

• 18 Oktober 2018 - 04:01

Marjon:

Ook jullie genieten zo te lezen !!!! Leuk hoor om jullie in een ander werelddeel ook te volgen. Kan overigens niet altijd de site openen..... maar krijg de foto's van Anja.
    Xxxx

• 18 Oktober 2018 - 06:43

Lia:

Hai
    Wat heerlijk zo een groot land wijds en stil en zo zit je weer in de drukte. Ik vind dat bordje geweldig, altijd een herrinering. Jeetje wat gaat het allemaal snel he. Ik ben nu me koffer aan het pakken voor China. Wij vliegen morgen om 21.30. We hebben er heel veel zin in en zijn benieuwd wat ons te wachten staat. Hier is het nog steeds mooi weer.

Doei Lia

• 18 Oktober 2018 - 16:45

Lina:

Leuk al jullie belevenissen zo te kunnen volgen. Mooie foto's ook, zo te zien weer een land en een reis waar jullie lang met plezier op terug kunnen kijken.
    Geniet er nog van!