Amerika/Las Vegas - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Gerda bes - WaarBenJij.nu Amerika/Las Vegas - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Gerda bes - WaarBenJij.nu

Amerika/Las Vegas

Door: Dick,Anja,John en Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

13 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Nevada

Hallo lieve luitjes in Nederland. Hier weer even een verslag van onze reis. We zijn er geweest LAS VEGAS. Wat een mensen, lichten en indrukken in deze Gokstad. Er is zoveel te zien. Allerlei soorten mensen niets is daar gek of vreemd. Dus wij vielen niet op, gewoon in onze korte broek en teva's zowel mannelijk als vrouwelijk. Winkels, Gokpaleizen, eettentjes er was van alles genoeg. Om de stad in zijn volle licht te zien zijn we smiddags met de FREE schuttle richting het centrum gegaan. Toen het donker begon te worden, waren de lichtreclames in vol ornaat te bewonderen. We hebben vele celebs voorbij zien komen op de verlichte billboards. Bill en Hillary Clinton, Donny en Mary Osmond, Lionel Richie, Céline Dion, Boy to men etc etc. Er reden kleine wagens heen en weer met allerlei reclames, zelfs met de mededeling dat de meisjes van lichte zeden besteld konden worden voor plezier aan huis. Echt heel bizar, je kijkt je ogen uit. Soms kom je ogen tekort, gelukkig hadden we 4 paar ogen en konden we elkaar attenderen op hetgeen er te zien was. Een mooi moment was om de Fontein te zien werken. De beroemde Bellagio fontein. En als laatst gingen we nog even een winkelcentrum in, dit leek wel een dorp op zich.....prachtige winkels. Dure winkels. Voor ons leek het op de PC Hooftstraat ( niet dat we daar dagelijks komen). Vandaag hebben we onze reis voortgezet naar Williams, dit ligt vlakbij de Grand Canyon. We zijn in temperatuur wel behoorlijk gezakt. Van 25 naar 16 graden is wel een Jas, trui, sokken en verwarming aan. Morgen dus op weg naar Grand Canyon. Hoe dit is gegaan horen jullie weer snel. Lieve groetjes van ons.

• 14 Oktober 2018 - 10:07

Geert En Ria:

He lieve luitjes, wat een indrukken zeg, het is al te zien aan alle foto's die voorbij komen, wat zullen jullie jezelf verbazen om alles was rondloopt en het grootse wat er allemaal te zien is, bizar af en toe denk? nu op naar de grand Canyon, dat zal ook verbazingwekkend zijn, geniet samen en doe voorzichtig, gr kus van ons