Amerika - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Gerda bes - WaarBenJij.nu Amerika - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Gerda bes - WaarBenJij.nu

Amerika

Door: Dick,Anja,John en Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

10 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Nevada

Goede avond luitjes.

Het wordt weer even tijd voor een update. Gisteren reden we naar Weldon....nog steeds in de staat California. Op zoek naar de KOA camping nabij Lake Isabelle. Na een prachtige rit, veel rotspartijen, Bergen en kronkelwegen kwamen we aan op onze bestemming. Een knusse camping. De camping zou er een geweest kunnen zijn als locatie voor een western. Na de lange rit genoten we nog even van het zonnetje bij het zwembad. Zwemmen kon niet omdat de pomp kapot was, echter mochten we wel even van de relaxbedden gebruik maken rondom het zwembad. Gelukkig had deze camping een buiten keuken waarop John en Dick een héérlijke maaltijd bereiden. Macaroni stond erop het menu. Omdat we even een dagje wilde relaxen besloten we hier 2 nachten te blijven. Vandaag hebben we bij Lake Isabelle onze campers geparkeerd en genoten van de stilte en de Zon. In de weide omtrek geen mensen te zien....alleen het meer en de bergen. Het water van het meer stond laag omdat er werd gewerkt aan de dam. Desalnietemin was het genieten. Na dit heerlijk zonovergoten dagje is er weer een dag voorbij. Morgen rijden we richting death valley. Waarschijnlijk hebben we dan geen verbinding. We zullen dan op een campingground staan waar geen elektriciteit is. We melden ons weer wanneer we WiFi hebben. We genieten alle vier en raken al gewend aan het trekkersbestaan. Vele lieve groeten van ons.

• 16 Oktober 2018 - 06:19

Moni Bijman:

Hoi Gerda,
    Wat leuk om jullie te kunnen volgen. Wat heerlijk hoe je het beschrijft, net alsof ik er zelf een beetje bij ben.
    Geniet van deze belevenis en ik hoop dat er nog vele mooie verslagen zullen volgen.
    Groetjes Moni