Amerika - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van Gerda bes - WaarBenJij.nu Amerika - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van Gerda bes - WaarBenJij.nu

Amerika

Door: Dick/Anja, John en Gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

07 Oktober 2018 | Nederland, Middenmeer

Goede avond volgers.

Het is hier nu 19.30. De mannen doen hun dagelijkse werkzaamheden. We hebben heerlijk gegeten. Broccoli, Gehaktbal en gebakken piepertjes. An en ik koken, dus mogen de mannen de afwas doen. Vanmorgen zijn we om 06.00 uur opgestaan, we zijn naar het Yosemite park geweest. Anderhalf uur rijden vanaf de camping waar we zitten. We gingen met 1 Camper. Een indrukwekkend park met veel groen, prachtige verschillende boompartijen en mooie uitzichten. Onderweg naar het park was het uitzicht soms ook adembenemend. Een behoorlijke wandeling leidde ons naar een prachtige plek waar een enorme waterval uit de bergen naar beneden kwam. Het weer zat ook mee, lekker zonnig. Leuk dat we berichtjes terug krijgen van jullie. Gitta, we hebben ieder nu een eigen Camper. Riet, jullie hebben dus ook mooi weer. Lia, de foto's sturen we mee. Vanavond waarschijnlijk vroeg naar bed, het koelt hier snel af. Slapen gaat goed.
Tot zover ons reisverslag. Morgen reizen we verder naar een andere camping. Jullie horen van ons.

• 07 Oktober 2018 - 07:08

Esmé En ErikJan:

Hoi vakantiegangers .Wat heerlijk om jullie reisverslag te lezen .Geniet ervan en een dikke kus voor An en ome Dickie .xx

• 07 Oktober 2018 - 11:29

Eric En Marion:

Indrukwekkend allemaal en jullie hebben nog meer voor de boeg.
    Wij waren er van,orgen vroeg uit voor Max. Hij is derde geworden.

Vandaag is het hier ook weer mooi weer. Wij hebben ook vakantie dus dan is het vaak mooi weer. Geniet ervan maar aan de verhalen te merken gaat dat wel lukken.

Gr. Eric en Marion

• 07 Oktober 2018 - 16:40

Lia:

hai luitjes het is hier 20.15. De groetjes van Dirk, die was hier te eten. Dit weekend stond in het teken van Kika. Demi moest met haar groep dansen, erg leuk. Ik wist niet dat het zo''n groot evenement was.
    Wel vroeg op, maar ja je moet ver reizen wil je iets leuks zien. Afstanden zijn daar groot denk?
    Ik wacht met geduld op de foto s. doe ook even de landkaart erbij, weten we waar jullie zitten.

Doeiiiiiiiiiii

• 08 Oktober 2018 - 08:02