Eerste dag San Francisco - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van Gerda bes - WaarBenJij.nu Eerste dag San Francisco - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van Gerda bes - WaarBenJij.nu

Eerste dag San Francisco

Door: Bes/Kenter

Blijf op de hoogte en volg Gerda

04 Oktober 2018 | Nederland, Middenmeer

Hallo beste Luitjes in Nederland. Na een voorspoedige vluchtreis zijn we aangekomen in San Francisco. We hadden in Nederland al een hotel geboekt om de éérste overnachting hier door te brengen. Vanaf de luchthaven stapten we in de taxi en werden naar ons hotel gebracht. Nou ja hotel.....het bleek een hostel te zijn. Erg armoedig, onfris, klein en plakkerig. Even wennen maar voor 1 nacht doen we het ermee. Na te hebben ingecheckt zijn we San Francisco nog ingegaan. Het kwam behoorlijk op ons af....druk, heel veel zwervers, veel verschillende mensen. Mooi weer. Nu is het 19.38 en we hebben ons gedoucht. Kopje Oploskoffie, kopje thee en een potje keezen. Dan heerlijk naar ons bed (twijfelaar). Morgen gaan we de camper halen en kan ons camperreis beginnen.

• 04 Oktober 2018 - 03:56

Jca.bes:

blij dat de vlucht goed is gegaan ,en ja ...die twijfelaar is voor lekker dicht tegen elkaar aan . Net als vroeger ha ha

• 04 Oktober 2018 - 05:38

Marjon:

Gelukkig dat de reis goed gegaan is en veel plezier met de camper !!!

• 04 Oktober 2018 - 16:53

Geert En Ria:

Heel veel camper plezier daar. Geniet ervan!

• 05 Oktober 2018 - 10:42

Lia:

hai vakantiegangers.
    Wat fijn dat jullie er zijn, en nu kan de grote reis beginnen. keezen nou ja ?????? . Het is hier prachtig weer, zon zon zon . Moeten we straks wel weer voor boete. Ik hoop dat jullie mooi weeer blijven houden, wat is de grootste plaats waar jullie nu heen gaan? Ik ga weer even Diamant painten en spreek jullie weer. Have a nice yourney.

• 13 Oktober 2018 - 09:01

Nataly:

Hey vakantie gangers ,leuk om jullie te zien genieten. Veel plezier